marți, 10 aprilie 2012

Personificare FAVICON

Personificare FAVICON

M-am hotarat sa incerc schimbarea FAVICON-ului, sa pun unul personalizat, daca tot se poate.
Am cercetat, e foarte simplu, Bloggerul iti spune, practic ce ai de facut, daca stii sa nimeresti unde trebuie.
Adica am deschis Design, apoi din stanga paginii, acolo unde sunt puse in coloana mai multe optiuni, aleg Aspect si apoi, in partea stanga sus a paginii de editare a aspectului apare FAVICON. Deschizi "Editati" si acolo va permite sa luati o imagine (Browse), insa atentie, trebuie sa fie patrata, sub 100 kb si format ico, gif, png si jpg.
Pentru acest blog am ales sa formez eu o poza cu paint.net, program free de pe net, si am dimensionat poza.
Insa mai poti lua o fotografie pe care o ai, dar trebuie sa fie ceva simplist, nu un tablou, ca la dimensiunea asta, practic nu se vede nimic, apare o chestie mica de tot, deci iei o poza, ii faci un crop ca sa tai marginile inutile si o redimensionezi, o micesti pana la dimensiunea dorita.
Apoi salvezi si, se pare ca dureaza chiar si cateva zile pana sa apara noul FAVICON.
O sa vad in cate zile se schimba aici.
Poate conteaza faptul ca nu am trafic pe acest blog, deoarece inca nu l-am "lansat" in eter cu adevarat.
Ei, na!
Am vrut sa fac o poza bloggului de incercare, sa pot compara dupa ce se schimba faviconul, si surpriza, cand sa inserez poza, vad ca am deja noul favicon! Nu ma asteptam, doar de abia l-am facut!
Acolo, in bara se vede micuta poza favicon.
Super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu