marți, 3 aprilie 2012

Titlul postarilor

Titlul blogului si titlul postarilor

Codul care genereaza titlul blogului si titlul postarilor este acesta:
<title><data:blog.pageTitle/></title>
Mai scriu, deocamdata am aplicat dupa ce am salvat sablonul initial.
Am inlocuit in codul html al sablonului, textul de mai sus, (doar acel text) aflat mai la inceputul paginii, cu acesta:
<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;index&quot;'>
<title><data:blog.pageTitle/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/> | <data:blog.title/></title>
</b:if>
Am avut grija sa nu apara spatii suplimentare, ca initial, punandu-l cu copy-paste, a aparut un spatiu liber in plus, dupa acest text.
Cu emotii. Dar ca sa evit sa-mi compromit blogul, fara sa mai stiu sa-l refac, am salvat intr-o pagina word sablonul initial.
Si vad ca nu am distrus blogul, inca functioneaza.
Acest lucru l-am invatat de la Totul despre blogger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu