sâmbătă, 28 aprilie 2012

RSS FEED si Sitemap

RSS FEED si Sitemap

Se pare ca e important sa ai RSS FEED sau un Sitemap, ca sa poti fi indexat de Google, ceea ce ne dorim, desigur.
Sitemap nu am inca, insa am citit aici: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=156184 ca poti sa creezi un Sitemap sau poti ca folosesti RSS/Atom feed ca Sitemap. Asa ca am facut ce a fost mai usor pentru mine acuma: am intrat in pagina de design, la Aspect si acolo am intrat in "Adaugati un nou obiect gadget" si rulezi in jos pana ajungi la butonul "FEED Adaugare continut la blogul dvs. dintr-un feed RSS sau Atom". Acolo ti se cere sa adaugi adresa URL a feedului. ERu am trecut acolo link-ul catre acest blog, adica http://blogpegoogle.blogspot.com/ si mai urmeaza o configurare usoara, si gata. In urma acestui widget pe care am ales sa-l pun in dreapta, sus a aparut pe fatada rubrica pe care o vedeti acolo sub Titlul:
Incercari de blogger pe blogspot de la Google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu